خرید قهوه سبز ۱۱۱
نوشته شده توسط : مهران

توضیحات

قهوه سبز ۱۱۱ مورد تائید پزشکان

 

قهوه سبز ۱۱۱ اولین برند قهوه سبز در ایران است که مجوز بهداشت و بهره برداری را کسب نموده است. این محصول ۱۰۰ درصد طبیعی بوده و عاری از هرگونه مواد شیمیایی و رنگی است. قهوه سبز ۱۱۱ محصول مزارع کلمبیاست. قهوه سبز یکی از محصولاتی است که جهت کاهش وزن و پیشگیری از چاقی مصرف می‌شود. بازار قهوه سبز این روزها حسابی داغ است و افراد سود جو در این بازار دست به تقلب می‌زنند.

 

علاقه مندان جهت خرید قهوه سبز ۱۱۱ می توانند همین الان از طری روش های زیر نسبت به تهیه این محصول اقدام نمایند :

شما برای تهیه یک بسته با قیمت ۲۸۵۰۰ تومان می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :

همچنین می توانید جهت خرید سه بسته از این محصول با تخفیف ویژه با قیمت ۷۳ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :

دوستان عزیز می توانند برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰تماس  گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایند.

قهوه سبز 111

برند ۱۱۱ اعتماد مشتری را از سلامت محصول جلب می کند. قهوه سبز به دلیل داشتن اسید کلروژنیک سوخت و ساز بدن و چربی سوزی را افزایش می‌دهد و به مرور باعث کاهش اشتها می‌شود. قهوه ۱۱۱ بدون داشتن عوارض و خطرات داروهای شیمیایی که جهت کاهش وزن به کار می‌رود سلامت مصرف کننده را تضمین می‌کند. این محصول دارای رنگ سبز٬ طعم تلخ‌تر از قهوه ی معمولی و عطری بسیار لذت بخش است. در واقع قهوه سبز شکل اولیه‌ی قهوه‌ای است که ما به صورت روزانه مصرف می‌کنیم. قهوه سبز را در دمای بالا تفت می‌دهند تا به رنگ قهوه‌ای درآید.
قهوه 111

 

شما برای تهیه یک بسته با قیمت ۲۸۵۰۰ تومان می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :

همچنین می توانید جهت خرید سه بسته از این محصول با تخفیف ویژه با قیمت ۷۳ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :

دوستان عزیز می توانند برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰تماس  گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایند.

 

معجزه لاغر کنندگی قهوه ۱۱۱
با قهوه سبز ۱۱۱ به صورت اعجازانگیزی ظرف یک ماه می‌توان بیش از ۸ کیلو لاغر شد. برای عملکرد سریع و رسیدن به نتیجه بهتر می‌توان این محصول را در کنار رژیم غذایی سالم و فعالیت‌های بدنی مصرف کرد و شاهد اثر جادویی آن بود. قهوه سبز ۱۱۱ علاوه بر کاهش وزن باعث بهبود عملکرد قلب و عروق٬ حفظ قند خون و تسکین دهنده‌ی سردرد می‌شود. این نوشیدنی برای افرادی که دچار دیابت هستند بسیار مناسب است. مصرف بی رویه در قهوه سبز می‌تواند عوارضی را به دنبال داشته باشد. مصرف بیش از ۳ فنجان قهوه سبز در طول روز می‌تواند در روند خواب اختلالاتی ایجاد کند و همچنین باعث تشویش و اضطراب شود. بهتر است دو ساعت قبل و یا بعد از غذا قهوه سبز ۱۱۱ را نوشید تا بهتر شاهد اثر آن بود. اگر قهوه سبز ۱۱۱ را به روش صحیحی مصرف کرد می توان مشاهده کرد که نسبت به چای سبز تاثیر دوبرابری دارد. چای سبز را می‌توان بسیار آسان دم کرد. کافی است یک قاشق چایخوری پودر چای سبز را در یک فنجان آب جوش ریخت و منتظر ماند تا خوب دم بکشد تا تاثیر خود را بگذارد. می توان از قهوه جوش برای این کار استفاده کرد اما روش اصولی آن همین روش ریختن پودر قهوه در فنجان آب جوش است.

قهوه ی111
خرید قهوه سبز ۱۱۱
قهوه سبز ۱۱۱ با توجه به مزایای فوق العاده‌ای که دارد مانند جادو اثر می کند. اما با این وجود برخی افراد مانند خانم‌های باردار٬ مادران شیرده و افرادی که دچار پوکی استخوان هستند از این نوشیدنی مصرف نکنند. اشخاصی که به بیماری خاصی مبتلا هستند قبل از مصرف در این باره با پزشک خود مشورت کنند. تهیه‌ی قهوه‌ی سبز ۱۱۱ بسیار راحت است. در هر جایی که باشید بسیار آسان و در کمترین زمان می توان سفارش خود را تحویل بگیرید و با امتحان کردن آن طرفدار همیگی قهوه ۱۱۱ باشید. قیمت یک بسته ی ۱۰۰ گرمی پودر خالص قهوه ی ۱۱۱ ۲۴۵۰۰ تومان است. جهت خرید قهوه سبز ۱۱۱ می توان از طریق فروشگاه اینترنتی اقدام کرد. خرید آنلاین این محصول بسیار آسان است. کافی است در فروشگاه اینترنتی محصول را به سبد خرید اضافه کرد سپس از طریق خرید پستی اقدام به پرداخت هزینه کرد سپس با توجه به مسافت می‌توان ۳-۵ روز محصول را درب منزل تحویل گرفت. در غیر این صورت می‌توان به فروشگاه های معتبر رجوع کرد و اقدام به خرید قهوه سبز ۱۱۱ نمود.

 

چای لاغری دکتر سینا , قهوه سهله , دمنوش بوقناق





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: